Nieuw jaar, nieuwe ronde, nieuwe content!

 

In een eerdere blog schreef ik over de inhoud, het nut en de noodzaak van content marketing. Dat het opstellen belangrijk is, maar dat een goede uitvoering en continuïteit, het zogenaamde content management, eigenlijk nog veel belangrijker is. Ben je al bekend met content marketing en heb je al eerder een dergelijke contentkalender opgesteld, dan kun je waarschijnlijk het format knippen en plakken en gaan vullen voor 2019.

Ben je hier nog niet mee bekend? Wil je eigenlijk wel maar geen idee waar te beginnen? Of breekt het zweet je bij wijze van spreken uit als je ‘dit ook nog moet doen’ naast je overige werkzaamheden? Focus jij je liever op je core business? Geen paniek! Er zijn hulpmiddelen en hulptroepen beschikbaar.

Lees mijn blog met tips voor het opstellen van een content kalender.

Of neem vrijblijvend contact met me op, zodat ook jij straks content bent over je content.

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*
*